Sort by:
| Discussions | Replies | Latest Activity |
|---|---|---|
Soiree "Plume" (Feather Night) à SkyRoom Times Square - Sexy Violin Diva & "Feather gogo danceuses" by European Nightlife NYCBonjour a tous, Rencontrez d'autres francais et europeens autour d'un verre, notre equipe est a votre disposition pour vous permettre de pa… Started by Marion Re |
0 | Dec 27, 2011 |
french poemsFor christmas I'm looking at purchasing an engraved watch for my boyfriend, I want to engrave it with a french phrase/ something sweet to e… Started by Tori |
0 | Nov 21, 2011 |
Looking for a french nannyWe are looking for a french nanny to care for our newborn. We live on the upper east side. Live in position preferred. Please feel free… Started by Karin Picket |
6 |
Nov 15, 2011 Reply by danny |
loooking to make new friends and imporve my french / cherche à faire de nouveaux amis et d'améliorer mon françaisHi I'm an Iranian man. I live in New York. I'm looking to improve my French and to make new friends. My french is not very good. I li… Started by Majeed |
0 | Nov 12, 2011 |
echange une superbe apt in NY contre maison a LA pour NoelFamille avec 2 enfants de 4 ans français/canadien. Cherche a faire un échange pour une maison contre un appartement.Pour la période des vac… Started by brigitte saint Ouen |
0 | Oct 19, 2011 |
L'école à la maison à Long IslandBonjour, Nous sommes une famille qui fait l'école à la maison à ses trois enfants (9/6/3 ans) à Toulouse, en France. Nous allons déménager… Started by Karine |
0 | Oct 9, 2011 |
Translate my Magic Act to FrenchBonjour tout monde, Je veux traduire mon acte de magie de l'anglais au français. Je voudrais trouver quelqu'un qui peut m'aider avec la t… Started by peter depaula |
0 | Sep 5, 2011 |
Ecole ou programme Bilingue sur Long Island (NY)?Bonjour, Quelqu'un saurait il s'il y a une ecole ou meme un simple programme bilingue (Anglais /Francais) sur Long Island (NY)? Je reside a… Started by Pierre-Yves LE COQ |
2 |
Sep 2, 2011 Reply by Pierre-Yves LE COQ |
lycée privé recherche prof à mi-tempsBonjour à tous. Je travaille dans un lycée sur le UES qui cherche quelqu'un qui puisse donner un cours de niveau débutant. Le candidat idéa… Started by Bay Rivero |
0 | Aug 8, 2011 |
Free French lessons for an InternshipHello everybody, Yes, you have read well. Observing my difficulties to find an internship in New York, I thought that maybe we could use… Started by Thomas |
0 | Jul 11, 2011 |
by Nathalie Charles Added May 13, 2013 at 2:56pm
by Eva Maggart Added July 13, 2011 at 3:16pm
by Diana Castelnuovo-Tedesco Added September 23, 2011 at 12:56pm 1 Comment
by kathie lecat Added February 6, 2012 at 10:34pm
by Benoit Le Devedec Added September 28, 2012 at 12:21pm
674 members
137 members
532 members
312 members
175 members
© 2013 Created by Fabrice Jaumont.