Forum (61)

Discussions Replies Latest Activity

French Administrative Assistant position wanted

Bonjour I'm looking for a french Administrative Assistant position Throughout my career, I have maintained the highest performance standar…

Started by hind jiji

0 Feb 22, 2012

Gérer la crise de l’EURO/ Plan B des entreprises/ Recherche cadre d’entreprise pour interview

Je prépare l’écriture d’une chronique économique qui explore les initiatives tangibles et les stratégies mises en place par des entreprises…

Started by isabelle delalex

0 Feb 14, 2012

S'adapter...

Que trouvez-vous (ou qu'avez-vous trouve) le plus difficile, cote adaptation, depuis votre arrivee a New York?

Started by Dominique Eckstein

0 Jan 10, 2012

Soiree "Plume" (Feather Night) à SkyRoom Times Square - Sexy Violin Diva & "Feather gogo danceuses" by European Nightlife NYC

Bonjour a tous, Rencontrez d'autres francais et europeens autour d'un verre, notre equipe est a votre disposition pour vous permettre de pa…

Started by Marion Re

0 Dec 27, 2011

french poems

For christmas I'm looking at purchasing an engraved watch for my boyfriend, I want to engrave it with a french phrase/ something sweet to e…

Started by Tori

0 Nov 21, 2011

Looking for a french nanny

We are looking for a french nanny to care for our newborn.  We live on the upper east side.  Live in position preferred.  Please feel free…

Started by Karin Picket

6 Nov 15, 2011
Reply by danny

loooking to make new friends and imporve my french / cherche à faire de nouveaux amis et d'améliorer mon français

Hi I'm an Iranian man. I live in New York.  I'm looking to improve my French and to make new friends.  My french is not very good.   I li…

Started by Majeed

0 Nov 12, 2011

echange une superbe apt in NY contre maison a LA pour Noel

Famille avec 2 enfants de 4 ans français/canadien. Cherche a faire un échange pour une maison contre un appartement.Pour la période des vac…

Started by brigitte saint Ouen

0 Oct 19, 2011

L'école à la maison à Long Island

Bonjour, Nous sommes une famille qui fait l'école à la maison à ses trois enfants (9/6/3 ans) à Toulouse, en France. Nous allons déménager…

Started by Karine

0 Oct 9, 2011

Translate my Magic Act to French

Bonjour tout monde,   Je veux traduire mon acte de magie de l'anglais au français. Je voudrais trouver quelqu'un qui peut m'aider avec la t…

Started by peter depaula

0 Sep 5, 2011

RSS

Join the bilingual Revolution!

Learn French and support NYC bilingual programs

Bilingual Schools in NY

Actu - USA 21

Contactez Anaïs ici

Catch a Movie!

Apprenez l'anglais

French Food Tips

Best Language to Learn?