French student graduated from Ecole Polytechnique offers private tuition in Mathematics, Physics and Chemistry

Bonjour,
Je m'appelle Soufiane, je suis actuellement en Master d'Industrial Engineering and Operations Research à l'Université de Columbia, après avoir été diplômé de l'Ecole Polytechnique de Paris.
Je propose des cours particuliers en Mathématiques et en Physique Chimie à tous les élèves du niveau primaire/collège/lycée. Lorsque j'étais en France, j'ai donné des cours particuliers pendant 6 ans à des lycéens et à des élèves en classes préparatoires, ce qui fait que j'ai acquis une bonne expérience et développé une bonne faculté à expliquer les problèmes aux élèves et à les aider à surmonter leur difficulté tout en leur donnant gout pour la matière.
N'hésitez donc pas à me contacter si vous avez besoin d'un professeur particulier pour vous même ou pour une personne de votre entourage.
Je vous remercie et vous dit à très bientôt!

Hi,

My name is Soufiane, and I'm currently a graduate student in Industrial Engineering and Operations Research department in Columbia University. I've juste graduated from the engineering program at Ecole Polytechnique of Paris,

I'm offering a private tuition in Mathematics, Physics and Chemistry to primary/secondary/high school students. I've been a private tutor for 6 years , which allowed me to gain good experience and develop a good ability to explain scientific problems to students and to help them overcome their difficulties while boosting their ambition and interest.
Do not hesitate to reach me if you need a tutor for yourself or for someone you know.
Thanks you !

Views: 109

Attachments:

Reply to This

Replies to This Discussion

Here is my phone number : 917 340 3106
email : soufiane.ahallal@polytechnique.edu
            sa3103@columbia.edu

RSS

FILMS ON THE GREEN 2017

The Bilingual Revolution (Special Discount)

Learn French with Frantastique

Save

“Parents Are Driving Bilingualism in the United States”

Save

Save

Apprenez l'anglais

Bilingual Schools in NY

Save

© 2017   Created by New York in French.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service