I am french and I am looking for help.

we are looking for fantastic person, fun, responsable, french from france to play and speack french with my daughters.

Monday from noon ( pick up at school) to 5.30 / 6pm- Tuesday, Wednesday Thursday sometime Friday same hours all week

you like to cook a little  healthy and simple and a little cleaning when every one sleep.if no one sleep must stimulate the children

 

student welcome someone with no a lot experience welcome , must have comments sense, must like to play ,sing, love children. must stay with us until next summer plus welcome.

I like when the person arrive on time. no phone, or texts during working hours.

friendly home but i need a  professional attitude.

contact 1 212 780 0932 or email

You need to be a member of New York in French to add comments!

Join New York in French

Email me when people reply –

Replies

  • non pas pour le moment

     

    et j'ai egalemnt creer un camp en langue francaise pour les 3 et 4 ans

    @font-face { font-family: "Courier New"; }@font-face { font-family: "Wingdings"; }@font-face { font-family: "Cambria"; }@font-face { font-family: "Cooper Black"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0in 0in 0.0001pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }ol { margin-bottom: 0in; }ul { margin-bottom: 0in; }

    Kid’Camp

    Camp de vacances en français

    pour enfants de 3-4 ans

    Juillet & Août 2011

     

    Ce camp de vacances est ouvert aux enfants de Pre-K âgés de 3 et 4 ans, petite et moyenne sections de maternelle.

     

    Il aura lieu à l’Ecole Internationale de New York située à 111 East 22nd Street, entre Park et Lexington Avenue, métro ligne 6.

     

    Ce camp est destiné aux enfants de langue française. Ils auront l’opportunité d’apprendre, de jouer et de parler avec d’autres enfants francophones au cours de différentes activités telles que le chant, les arts, les travaux manuels et le jeu ainsi que des activités plus physiques comme la danse et la gymnastique.

     

    Deux professionels français présenteront une myriade d’activités au groupe d’enfants inscrits. Ils parleront français pendant chaque session.

     

    Il est composé de deux sessions, la première se fait sur deux semaines et la deuxième session sur trois semaines. Il est aussi possible d’assister aux deux sessions pour une durée totale de cinq semaines.

     

    Dates:

    • Première session: du 20 au 30 juin, du lundi au jeudi (6 matinées), de 9h00 à midi)
    • Deuxième session: du 18 juillet au 4 août, du lundi au jeudi

    (9 matinées), de 9h00 à midi)

     

    Tarifs:

    • Première session:             350$ pour 2 semaines, 6 matinées (collations et materiel inclus)
    • Deuxième session:             540$ pour 3 semaines, 9 matinées (collations et matériel inclus)
    • Les 2 sessions:             890$ pour 5 semaines, 15 matinées (collations et matériel inclus)

     

    Nombre maximum d’enfants par session: 10

    * Toutes les activités artistiques seront assistées par Brigitte Saint-Ouen, artiste professionnelle.

     

    INFORMATION & INSCRIPTION:

     

    Brigitte Saint-Ouen

    Tél: 212-780-0932

    Email: FrenchPG@32finearts.com

     

     

  • Bonjour, je suis actuellement sur new york et j'habite union square, je suis ici dans le cadre de mes etudes.
    Cherchez vous toujours quelqu'un ? 
  • As written above, my time will start only from September 2011, this suit you?

    Cheers,
    Marjorie
  • can you call me  can we meet

    1 212 780 0932

     

    brigitte

  • I am a french student and from September 2011 I would like to do a sabbatical year. I want to have a work experience in a foreign country to improve my english and discover another culture.
    I can send a letter and a CV.

    I hope to hear from your soon.
    Yours faithfully.

    Marjorie Cognard
This reply was deleted.

Visit our bookstore

Visit our store